Информация за доставка


КАК СТАВА ДОСТАВКАТА НА НАПРАВЕНАТА ПОРЪЧКА?


Всички продукти от on line магазин Алерт се доставят от куриерска фирма Speedy на адреса, който сте посочили в своята поръчка. Стойността на доставката е 7.40 лв. до врата.

Телефон за връзка с куриер: 0 7001 7001

Доставката се извършва в рамките на 3 до 7 работни дни след автоматично потвърждение по email след направена поръчка.

Доставки не се извършват в неделя и официални празници.

Може да се направи Експресна доставка, дори ако продукта не е наличен в склад.

Това може да стане в рамките на 24 часа, след предварителна уговорка по имейл или телефон.

Цената е 16,90 лева, в случай, че поръчката е направена преди 11.00 часа, което включва подготовка и изпращане на артикула с доставка от адрес до адрес.

В зависимост от стойността на поръчаните артикули и формирането на по-висока сума като наложен платеж, доставка е на по-висока стойност.

При поръчки с фиксиран срок за доставка до 5 работни дни има добавъчна стойност 3,20 върху стандартната цена.


КАК СТАВА ПЛАЩАНЕТО?

1. Плащане в брой при получаване (наложен платеж) - Плащането на избраните от Вас дрехи и артикули се извършва чрез наложен платеж.
Това е услуга, която предоставя максимално удобство и надеждност за клиента, като заплащането на поръчан продукт се осъществява в момента на доставка, т.е когато куриер ви посети на посочен от Вас адрес вкъщи или до офиса Ви и лично Ви предаде закупената от нашия магазин стока.




I. Поръчка

1.1. Начини за поръчка

Клиентът може да прави поръчка на уебсайта на „Алерт БГ“ чрез:

1.      регистрация с потребителско име и парола;

2.      директно чрез опцията „Поръчай като гост“.;

3.      на телефон 0700 20 995.

1.2. Необходими условия, за да бъде направена поръчка

1.      Валиден email адрес.

2.      Точни данни на адрес за доставка и фактуриране.

3.      Вярно попълнени данни за контакт – имена и телефонен номер за връзка.

1.3. Потвърждение на поръчката

1.3.1. При поръчки на уебсайта на „Алерт БГ“

Активирането на поръчката на определена стока става чрез натискане на бутона „Потвърждавам поръчката”.

При направена от Вас поръчка, ще получите потвърждение на поръчката на посочения Ваш e-mail адрес.

При приключване процеса на поръчка, чрез кликването върху бутона „Потвърждавам поръчката” Вие заявявате своето категорично съгласие за сключването на договор от разстояние.

1.3.2. При поръчка по телефон

В случай че поръчката е направена по телефон, потвърждение за поръчката получавате съгласно избрания от Вас метод:

1.      на посочен валиден email адрес; С получаването на потвърждението и общите условия на „Алерт Бг“, се считате за уведомени и съгласни с общите условия, освен ако не оттеглите направената поръчка веднага;

2.      по куриер заедно със заявената за закупуване стока; След получаването на потвърждението, следва да го подпишете и да ни го върнете, с което се считате за уведомен и съгласен с общите условия.

1.4. Обработка на поръчките

Заявените поръчки се обработват в рамките на един работен ден от получаването им, освен ако са направени в петък след 18.00 ч., в почивен ден или в официален неработен ден, като тогава се обработват в първия работен ден и срокът за доставка се изчислява не по-рано от този ден.

1.5. Методи за плащане

Клиентът може да извърши плащането:

1.    с кредитна или дебитна карта, чрез метода на електронно разплащане PayPal express checkout;

2.    с наложен платеж в момента на получаване на стоката от куриер.

 

II. Доставка

2.1. Място на доставка

Доставките се извършват от куриерска фирма Спиди. Клиентът може да избере:

1.      доставка до посочен от него адрес;

2.      до посочен от него офис на куриерската фирма в съответния град;

 

2.2. Срок за доставка

Доставката се извършва в срок до 5 работни дни, считано от датата на автоматичното потвърждение по e-mail на направената поръчка.

2.3. Цена за доставка

Стойността на доставката е 7.40 лева.

 

III. Замяна и рекламация

3.1. Клиентът има право да замени закупената стока в срок до 7 дни от получаването й чрез попълване на формуляра за замяна, в случай че:

1.      получената стока не съответства на заявената за закупуване стока;

2.      налице е фабричен дефект;

3.      върнатата стока не е замърсена или повредена, и се връща в оригиналната й опаковка;

4.      клиентът представи касова бележка за закупената стока.

5.      поръчаният от клиента размер е неточен.

3.2. Алерт БГ“ заменя закупената стока с друга стока от същия вид и качество, или при липса на такава – със стока по избор на клиента за същата стойност. В случай че стоката е била в промоция на намалена цена, клиентът има право на замяна с друга стока на същата цена, която клиентът реално е заплатил на „Алерт БГ“.

3.3. Не подлежат на връщане и замяна стоки, изработени при поръчки по индивидуални размери, бански костюми и бельо, освен ако не е налице фабричен дефект.

3.4. Транспортните разходи за връщане на стоката и доставка на стоката, с която се заменя, са за сметка на Клиента.

 

IV. Отказ и връщане

4.1. В 14-дневен срок от датата на приемане на стоката, клиентът има право да се откаже от договора и да върне стоката без да посочва причина и без да дължи обезщетение или неустойка.

4.2. Правото на отказ се упражнява чрез единния формуляр за отказ, достъпен на сайта на „Алерт БГ“ на адрес https://www.alert.bg/?route=account/return/add.

4.3. За упражняване правото на отказ е необходимо:

1. клиентът да посочи име, адрес и точни данни за банковата сметка, на която следва да бъде възстановена сумата по договора.

2. да се предоставят данни на поръчката и точна дата на уведомлението за отказа от договора.

3. при връщането на пратката, следва да бъде запазена целостта на опаковката на доставения продукт.

4. при връщането следва да бъдат възстановени всички компоненти на първоначалната пратка от “Алерт БГ“:

·        доставения продукт, задно с

·        подарък от магазин „Алерт БГ“ – в зависимост от стойността на поръчката

·        документите, включени в пратката- касовата бележка е необходима за определяне на стойността на сумата, която следва да ви бъде възстановена.

4.4. Разходите за доставка на върнатата стока са за сметка на Клиента. Стойността на доставка за връщане на стоката ще бъде приспадната от цената на цялата поръчка, заплатена за стоката от Клиента, освен когато Клиентът организира сам и за своя сметка връщането на стоката.

4.5. Стойността на поръчката, след приспадане на разходите за връщане на стоката, ще да бъде преведена на посочената от вас банкова сметка в рамките на 14 работни дни от получаване на върнатата стока.

4.6. Стоки от категорията „Бански костюми, бодита и бельо“ не подлежат на връщане.